Wednesday 22 April 2009

JAX jBPM 4 Sneak Preview Slides

I've posted the slides of my jBPM 4 Sneak Preview talk yesterday at the JAX conference. First part is the same as the BeJUG presentation from last month. But the second part contains some concrete new examples of how to use jBPM 4 and what it can do.

3 comments:

  1. Hello Tom.

    Without doubt, very promising. But now I have a doubt. I am creating a prototype linking Alfresco and JBoss JBPM. Can I use the version 4, even in beta, or is it advisable to use the version 3.2?

    Thank you,
    Pedro Lino de Sousa

    ReplyDelete
  2. Pedro,

    Starting with jBPM 4 is best after CR, which is planned for June 1st.

    regards, tom.

    ReplyDelete
  3. 3
    酒店兼差、西、日各餐廳廚師們臥虎藏龍,報名參加國內外廚藝 酒店兼職大賽,得到不錯的成績,中廚的蔣文正、日 酒店工作廚的板前長陳建憲及西廚的二廚李尚耕分別獲得香港國際 酒店上班美食大獎銅牌及美國美食創意廚藝比賽冠軍殊榮。


    老爺飯店 寒假打工明宮粵菜廳中餐廚師蔣文正,學習廚藝不過5年, 暑假打工但已多次參加2009年香港國際美食大獎,今年獲得西式烹調『餐前小食』銅牌獎, 酒店PT蔣師傅以『針菇芒果酪梨蟹肉塔』、『野菇海鮮凍佐乾燒醬 禮服酒店、『燻蝦釀芝麻海鮮球』 兼差等六道菜色參賽,他認為精緻的開胃菜是廚藝表現的極致,以營養學的方向 打工思考菜單的設計,從生活中枝末細微的地方啟發新的靈感,再不 台北酒店經紀斷的吸收最新的資訊,就是他持續成長的秘訣。


    此外,中山日本 酒店經紀料理板前長陳建憲及【咖啡廳】二廚李尚耕,共同組隊參加由 酒店打工美國在台協會」農業辦事處主辦的2009年美國美食喝花酒創意廚藝比賽,在四十多隊競爭中獲得冠軍的殊交際應酬。此次賽事以美國農產食材搭配台灣當地食材發揮創意為主題,兩位師傅以目前流行的養生輕食粉味風格,作為創意的發想,結合日本料理的概念,決賽時以創意的主菜及三道前菜,在酒店喝酒南港世貿食品展PK賽中獲得佳績。陳建憲板前長表示,比賽過程中最難克服的就是時間的掌控,因此在賽前與李師傅不斷的練習及改進,才能 酒店有此佳績。
    酒店經紀 酒店經紀

    ReplyDelete